31 Aralık 2013 Salı

Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle


hayatim-yalan-430x600


Bir Hawaii tatili, Adam Sandler, Jennifer Aniston, Nicole Kidman ve Sports Illustrated modeli güzeller güzeli Brooklyn Decker’i bir araya getiren ‘Hayatım Yalan’, Sandler ve yönetmen Dennis Dugan ikilisini tekrar buluşturan klişelerle örülü bir romantik komedi. Bir Fransız tiyatro oyunundan uyarlanan ’69 tarihli Oscarlı ‘Cactus Flower’ın bir yeniden uyarlaması olan ‘Hayatım Yalan’, kendisinden daha genç bir öğretmene âşık olan bir plastik cerrahın hikâyesini anlatıyor.


Birazdan izleyeceğiniz


Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle adında ki film İMDB 7.5+ Filmler , Komedi , Romantik , Türkçe Dublaj Filmler türlerine giren herkesin beğenisini kazanmış bir filmdir. filmde Adam Sandler,Nicole Kidman,Jennifer Aniston,Bailee Madison,Brooklyn Decker gibi kendini tüm dünyaya kanıtlamış usta oyuncular yer almaktadır. Ayrıca eklemek gerekirse filmimiz izleyicilerinden 7.6 gibi bir puan almıştır. 2011 yılında gösterime girmiş ve yönetmenliğini Dennis Dugan yapmıştır. Filmin konusundan bahsetmek gerekirse


Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle full izle,Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle filmini izle,Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle türkçe dublaj izle.. Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle filmini Kesintisiz ve donmadan izlemek için sitemizi ziyaret edin..


 


İzlemek için tıklayınız: Hayatım Yalan Türkçe Dublaj izle


online film izle


 


Hayatım Yalan - Just Go with It izle , Hayatım Yalan filmini izle , Hayatım Yalan full hd izle , Hayatım Yalan full izle , Hayatım Yalan izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder