31 Aralık 2013 Salı

Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle


küba


Küba devriminin beşinci yılında, 1964’te, Sovyet yönetmen Mikhail Kalatozov tarafından yönetilen Ben Küba (Soy Cuba), devrime giden yolu, devrimci bir sinema diliyle anlatan epik bir başyapıt.


Birazdan izleyeceğiniz


Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle adında ki film Aksiyon , Belgesel , Dram , Gerilim , Politik filmler , Sanat filmleri , Siyah beyaz filmler , Suç , Tarih türlerine giren herkesin beğenisini kazanmış bir filmdir. filmde Mirabal, Roberto García York, María de las Mercedes Díez, Bárbara Domínguez, Jesús del Monte, Luisa María Jiménez, Mario González Broche gibi kendini tüm dünyaya kanıtlamış usta oyuncular yer almaktadır. Ayrıca eklemek gerekirse filmimiz izleyicilerinden 7.9 gibi bir puan almıştır. 1964 yılında gösterime girmiş ve yönetmenliğini Mikhail Kalatozov yapmıştır. Filmin konusundan bahsetmek gerekirse


Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle full izle,Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle filmini izle,Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle türkçe dublaj izle.. Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle filmini Kesintisiz ve donmadan izlemek için sitemizi ziyaret edin..


 


İzlemek için tıklayınız: Ben Küba’yım Soy Cuba filmi izle


online film izle


 


Ben Küba'yım Soy Cuba , Ben Küba'yım Soy Cuba filmi izle , Ben Küba'yım Soy Cuba full hd izle , Ben Küba'yım Soy Cuba izle , politik film izle , sanat filmi izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder